EBC FA199 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [29 modellnél]
- SINNIS JS 125-6C - SC 125 (2012-2014)
- SINNIS QM 125 (2V Max 125) (2008-2010)
- YAMAHA FZ6 (Fazer - Half Fairing) (2004-2007) nem ABS /2 dugattyús féknyereg (5vx/5vxl)
- YAMAHA FZ6 (Fazer - Half Fairing) (2006-2007) ABS / 2 dugattyús féknyereg (4P5)
- YAMAHA FZ6 (Naked) (2004-2007) nem ABS /2 dugattyús féknyereg (1b3/1b3d)
- YAMAHA FZ6 (NS - Naked) (2005-2006) nem ABS /2 dugattyús féknyereg (1b35/1b6)
- YAMAHA MT-03 (660cc) (2006-2012)
- YAMAHA SR 125 (1997-2003)
- YAMAHA TDR 125 (4GW/GX) (1993-2003)
- YAMAHA TZR 150 (R (4AP2)) (2000)
- YAMAHA XJ 600 (N) (1998-2003)
- YAMAHA XJ 600 (S Diversion) (1998-2003)
- YAMAHA XJ6-F (Diversion 600cc Faired) (2010-2013) 1cw
- YAMAHA XJ6-F (Diversion 600cc Faired) (2013-2015)
- YAMAHA XJ6-N (Diversion 600cc) (2009-2013) 20 s
- YAMAHA XJ6-N (Diversion 600cc) (2013-2015)
- YAMAHA XJ6-S (Diversion 600cc Top Fairing) (2009-2013) 36c
- YAMAHA XJ6-S (Diversion 600cc Top Fairing) (2013-2015)
- YAMAHA XJ6-SP (Diversion 600cc) (2013)
- YAMAHA XJR 400 (1993-1996)
- YAMAHA XV 1100 (Virago) (1999)
- YAMAHA XV 125 (Virago) (1997-2000)
- YAMAHA XV 250 (S Virago) (1995-2000)
- YAMAHA XVS 1100 (A Dragstar Classic) (2000-2006)
- YAMAHA XVS 1100 (Dragstar) (1999-2004)
- YAMAHA XVS 125 (Dragstar) (2000-2004)
- YAMAHA XVS 1300 (A Midnight Star) (2007-2016)
- YAMAHA XVS 1300 (ACFD Midnight Star/Casual Full Dresser) (2014-2016) kormányburkolattal
- YAMAHA XVS 250 (Dragstar) (2001-2004)
- 8.760 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések