EBC MD6067D MX, Enduro, ATV „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=220mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 220 mm
- Belső átmérő: 86.0 mm
- Csavarok száma: 6 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
- A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Tökéletes megoldás a Motocross, Enduro és ATV, Quad járművek fékeinek feljavításához, de akár versenyhez történő felkészítéséhez is.
- Ez a merev kiképzésű (néha úszó kiképzésű), első vagy hátsó féktárcsa, olyan rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak Angliába, aztán az ottani EBC üzemekben precíz gépekkel megmunkálnak.
- Sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél már gyárilag úszó tárcsa volt, ráadásul tökéletes átalakító azoknál a motoroknál, amelyeknél nem úszó féktárcsa megoldást alkalmaztak gyárilag.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- Hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból gyártják, amit precízen megmunkálnak, a speciális formába rendezett furatok vagy rések, pedig tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [22 modellnél]
- YAMAHA DT 125 (LC) (1986-1987)
- YAMAHA DT 200 ((2LR)) (1987)
- YAMAHA Serrow (250 3C51/52) (2005)
- YAMAHA ST 225 (5BT) Bronco (1997)
- YAMAHA TW 125 (5EK) (1999-2002)
- YAMAHA TW 125 (5RS) (2003-2004)
- YAMAHA TW 200 (2JL/4CS) (1991-1998)
- YAMAHA TW 200 (4CS4) (1998-2001)
- YAMAHA TW 225 E (5VC1/2) (2002-2003)
- YAMAHA XG 250 (Tricker (5XT1)) (2004-2006)
- YAMAHA XT 225 (Serrow) (1986-1987)
- YAMAHA XT 225 (Serrow) (1989-1993)
- YAMAHA XT 225 (Serrow) (1992)
- YAMAHA XT 225 (Serrow) (1992)
- YAMAHA XT 225 (Serrow) (1993-1996)
- YAMAHA XT 225 (Serrow) (1997-1998)
- YAMAHA XT 225 (Serrow (Brasil)) (1997-2006)
- YAMAHA XTZ 125 (5RM) (2003-2010)
- YAMAHA YZ 125 (S) (1986) 2 ütemű
- YAMAHA YZ 125 (T) (1987) 2 ütemű
- YAMAHA YZ 250 (S/T) (1986-1987) 2 ütemű
- YAMAHA YZ 490 (S/T) (1986-1987)
- 27.690 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések