EBC CSK149 Erősített kuplungrugó készlet
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
- Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
- Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
- De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.
Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
- Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
- Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
- Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.
Használatban [14 modellnél]
- YAMAHA AG 200 E (3GX6) (1993)
- YAMAHA ST 225 (5BT) Bronco (1997)
- YAMAHA TW 200 (2JL/4CS1/2/3/5) (1991-1998)
- YAMAHA TW 200 (4CS4/6/5LB1/2) (1998-2001)
- YAMAHA TW 225 E (5VC1/2) (2002-2003)
- YAMAHA XT 225 (2LN) Serrow (1KH 020101-) (1986-1987)
- YAMAHA XT 225 (3RW1/2/4/5 Serrow) (1KH 034101-132000) (1989-1993)
- YAMAHA XT 225 (3RW4) Serrow (1KH 080101-) (1992)
- YAMAHA XT 225 (4VW1/3/5/7/9) (4VWA/B/D/G/J/L) (Brasil) (1997-2006)
- YAMAHA XT 225 S (3RW3 Serrow) (1KH 034101-132000) (1992)
- YAMAHA XT 225 W (4JG1/2/3/4) Serrow (1993-1995)
- YAMAHA XT 225 WE (4JG5/6) Serrow (1997-1998)
- YAMAHA YFM 200 DKW/DX/DXA (1986-1990)
- YAMAHA YFM 225 N/S/T/U (1985-1989)
- 5.980 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések