EBC CSK049 Erősített kuplungrugó készlet
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
- Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
- Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
- De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.
Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
- Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
- Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
- Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.
Használatban [15 modellnél]
- YAMAHA TT 250 R (4GY1 Japan - 6 Plate Clutch) (1993-1994)
- YAMAHA TT 250 R (4GY3/4GY5/4WA1 - Raid - Japan - 6 Plate Clutch) (1994-1996)
- YAMAHA TT 250 R (4MR2 - UK - 6 Plate Clutch) (1996)
- YAMAHA TT 250 R (4RR1/2 Japan - 6 Plate Clutch) (1995-1997)
- YAMAHA TT 250 RL (4PX5 - 6 Plate Clutch) (1999)
- YAMAHA WR 400 FK/FL/FM/FN (4T) (1998-2001)
- YAMAHA XJ 900 (1983)
- YAMAHA XJ 900 (1990)
- YAMAHA XS 250 SE/C (1980-1981)
- YAMAHA YFM 350 ERG (1995)
- YAMAHA YFM 350 FWF/FWG/FWH/FWJ (1994-1997)
- YAMAHA YFM 350 UH/UJ (1996-1997)
- YAMAHA YFM 400 FPR/FPS Big Bear (2003-2004)
- YAMAHA YFM 400 FWE/FWF/FWG/FWH/FWJ/FWK Kodiak (1993-2000)
- YAMAHA YZ 250 M/N (2T) (2000-2001)
- 5.980 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések