EBC MD2003X X-Series Disc „teljesen úszó” sport féktárcsa Ø=320mm
- Felépítés: úszó
- Átmérő: 320 mm
- Belső átmérő: 64.2 mm
- Csavarok száma: 6 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és a szabadalmazott, nagyon tartós „S Drive” 6 darabos szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
- Könnyű és mégis erős alumínium ötvözetből megmunkált belső agyrésze, legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és fekete, ezüst vagy aranyszínű eloxálással színezett.
- A sima kerületű vagy hullámos fékszalag hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, amelyen szárnyformába rendezett furatok tisztítják és hűtik az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott EBC szinter fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [82 modellnél]
- APRILIA Caponord 1200 (2013-2016) öntvény kerekek
- APRILIA Dorsoduro 1200 (2011-2012)
- APRILIA Dorsoduro 1200 (ATC) (2011-2014) ABS
- APRILIA Dorsoduro 900 (2017-2021) ABS
- APRILIA MX 125 (2004-2006)
- APRILIA RS 125 (1992-1998) 6 csavaros hátsó tárcsa/2 ütemű
- APRILIA RS 125 (1999-2005) 5 csavaros hátsó tárcsa / 2 ütemű
- APRILIA RS 660 (8V ABS) (2020-2022)
- APRILIA RS 660 (8V Tuono ABS) (2020-2022)
- APRILIA RSV4 (Factory) (2009-2010)
- APRILIA RSV4 (Factory APRC) (2011-2013)
- APRILIA RSV4 (Factory APRC) (2013-2014) ABS
- APRILIA RSV4 (RR 1000) (2015-2018)
- APRILIA RSV4R (2010)
- APRILIA RSV4R (APRC) (2011-2013)
- APRILIA RSV4R (APRC) (2013-2014) ABS
- APRILIA Shiver 900 (2015-2018) ABS
- APRILIA Shiver 900 (2017-2021) ABS
- APRILIA Tuono 1100 (Factory V4) (2015-2016)
- APRILIA Tuono 1100 (RR V4) (2015-2016)
- APRILIA Tuono 125 (2003-2004)
- APRILIA Tuono (V4R) (2011-2012)
- APRILIA Tuono (V4R - APRC) (2011-2013)
- APRILIA Tuono (V4R - APRC) (2013-2014) ABS
- BENELLI 302 R (2017-2020)
- BENELLI 302 S (2018-2020)
- BENELLI BN 600 GT (2014-2017)
- BENELLI BN302 (2015-2016)
- BENELLI BN302 (2017-2018)
- BENELLI TNT 300 (Tornado Naked T 300cc) (2016-2018)
- BENELLI Tornado Naked Tre (R 1130) (2009-2012)
- BENELLI Tornado Naked Tre (TNT 1130 R) (2013-2016)
- BENELLI TRE-K 1130 (Amazonas) (2007-2015)
- BIMOTA DB5 Összes modell (2006-2007)
- BIMOTA DB6 Delirio (992cc) (2007) Ducati motoros
- BIMOTA DB6R Delirio (1100cc) (2008)
- BIMOTA SB8K Gobert (996cc) (2006) Suzuki motor
- DUCATI 400 Supersport (1993-1997) egytárcsás
- DUCATI 400 Supersport (1993-1997) két tárcsás
- DUCATI 600 Supersport (1991-1997) egytárcsás
- DUCATI 620 Multistrada (Dark) (2006) egytárcsás / kétcsapos betétrögzítése
- DUCATI 748 Biposto (1995-1998)
- DUCATI 748 SP (1995-1997)
- DUCATI 750 Monster (1996-1997) egytárcsás
- DUCATI 750 Monster (1996-1998) két tárcsás
- DUCATI 750 Monster (City/City Dark) (1999)
- DUCATI 750 Supersport (1999)
- DUCATI 916 SPS (996cc) (1997-1998)
- LAVERDA 650 Összes modell (1994-1995)
- LAVERDA 668 Összes modell (1996-1998)
- LAVERDA 750 Összes modell (1998-2001)
- MOTO GUZZI 1200 Griso 8V (2007-2012) standard / öntvénykerék / radiál féknyereg
- MOTO GUZZI 1200 Norge (GT) (2008-2017) 8V ABS
- MOTO GUZZI 1200 Sport (2008-2013) 8V
- MOTO GUZZI 1200 Stelvio (2011-2015) 8V ABS
- MOTO GUZZI 1200 Stelvio (NTX) (2011-2015) 8V ABS
- MOTO GUZZI 1400 California (Custom) (2013-2015)
- MOTO GUZZI 1400 California (Touring) (2013-2021)
- MOTO GUZZI 1400 California (Touring SE) (2015-2017)
- YAMAHA FZR 1000 (EX UP) (1989-1990) hagyományos villák
- YAMAHA FZR 1000 (EX UP) (1991-1993) fordított villák
- YAMAHA FZR 1000 (EX UP) (1994-1995) 6 dugattyús féknyereg
- YAMAHA FZR 1000 (Genesis) (1987-1988)
- YAMAHA FZR 250 (1987)
- YAMAHA FZR 750 (Genesis) (1987)
- YAMAHA SRX 400 (1990-1996)
- YAMAHA SRX 600 (3SX) (1990)
- YAMAHA SZR 660 (1996-1997)
- YAMAHA TDR 125 (3HS1/3XD0/3SH3/3XD1) (1989-1993)
- YAMAHA TDR 125 (R Lightburner) (1993-1994)
- YAMAHA TDR 250 (3CK1/3CK2 Europe) (1988-1992) Eng / Frame 3CK-
- YAMAHA TZR 125 (R (4DL1/4DL2)) (1991-1993) Brembo féknyereg
- YAMAHA TZR 125 (RR (4DL3)) (1994-1995) Brembo féknyereg
- YAMAHA TZR 250 (1990) fordított henger
- YAMAHA TZR 250 (1KT/2AW Japan) (1987)
- YAMAHA TZR 250 (2MA/2XW1 Europe) (1987-1992)
- YAMAHA TZR 250 (R 3XV1/3XV4/3XV6 V-Twin) (1991-1993)
- YAMAHA TZR 250 (RS 3XV8/3XV9/3XVA - V-Twin) (1992-1994)
- YAMAHA TZR 250 (SP 3MA4) (1990)
- YAMAHA XJR 1200 (1995-1998)
- YAMAHA XJR 1300 (1998-1999) Brembo féknyergek
- YAMAHA YZF 750 (R/SP) (1993-1997)
- 85.980 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések