EBC FA134 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [50 modellnél]
- APRILIA AF1 125 (1987)
- CAGIVA 750 Elefant (1990-1992)
- CAGIVA Cruiser 125 (1987)
- CAGIVA Excalibur 501 RLX (1992)
- CAGIVA WM 125 (1987-1988)
- CAGIVA WMX 125 (1989)
- CAGIVA WMX 250 (1986-1988)
- CAGIVA WMX 250 (1989)
- GILERA 125 Apache (1991)
- GILERA R 600 (1991-1992)
- GILERA RC 125 (Top Rally) (1989-1992)
- GILERA RC 600 (1989-1990)
- GILERA RC 600 Cobra (1991-1993)
- HONDA-HM (ITALY) CRE 50 (Six/Baja/Derapage) (1995-2002) Brembo féknyereg egycsapos betétrögzítés / Kayaba villák
- HUSABERG Összes modell (1989-1992) központi rögzítőcsapos betét
- HUSQVARNA 430 Automatic (1987-1988)
- HUSQVARNA CR 125 (1991)
- HUSQVARNA CR 240 (1987-1988)
- HUSQVARNA CR 250 (1987-1988)
- HUSQVARNA CR 250 (1991)
- HUSQVARNA CR 430 (1987-1988)
- HUSQVARNA CR 500 (1987-1988)
- HUSQVARNA TC 510 (1989)
- HUSQVARNA TC 510 (1990)
- HUSQVARNA TC 610 (1991)
- HUSQVARNA TE 350 (1990-1991)
- HUSQVARNA TE 510 (1989)
- HUSQVARNA TE 510 (1990)
- HUSQVARNA TE 610 (1991)
- HUSQVARNA WMX 510 (1989)
- HUSQVARNA WR 125 (1987-1988)
- HUSQVARNA WR 125 (1991)
- HUSQVARNA WR 240 (1987-1988)
- HUSQVARNA WR 240 (1990-1991)
- HUSQVARNA WR 250 (1987-1988)
- HUSQVARNA WR 250 (1990-1991)
- HUSQVARNA WR 260 (1990-1991)
- HUSQVARNA WR 400 (1987-1988)
- HUSQVARNA WR 430 (1987-1988)
- HUSQVARNA WXE 510 (1989)
- HUSQVARNA XC 250 (1987-1988)
- HUSQVARNA XC 430 (1987-1988)
- HUSQVARNA XC 500 (1987-1988)
- KRAM-IT (KRAMER) ER 125/250/300 RV3 (1988)
- KRAM-IT (KRAMER) ER 500/600 (1996)
- MOTO MORINI 350 Coguaro (1990)
- MOTO MORINI Dart 350 (1987)
- MOTO MORINI Excalibur 350/501 RLX (1993)
- YAMAHA TDR 125 (3HS1/3XD0/3SH3/3XD1) (1989-1993)
- YAMAHA TDR 125 (R Lightburner) (1993-1994)
- 9.100 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések