EBC FA123 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [17 modellnél]
- YAMAHA FJ 1200 (3CV/3XW Type) (1988-1995)
- YAMAHA FZ 750 (1989-1991)
- YAMAHA FZR 1000 (Genesis) (1987-1988)
- YAMAHA FZR 250 (1987)
- YAMAHA FZR 400 ((3EN1)) (1988)
- YAMAHA FZR 400 (R (3EN2)) (1989)
- YAMAHA FZR 400 (RSP (2TK-EXUP)) (1987)
- YAMAHA FZR 750 (Genesis) (1987)
- YAMAHA SRX 400 (1990-1996)
- YAMAHA SRX 600 (3SX) (1990)
- YAMAHA TDM 850 (1991-1995)
- YAMAHA TDR 250 (3CK1/3CK2 Europe) (1988-1992) Eng / Frame 3CK-
- YAMAHA TRX 850 (1996-1999)
- YAMAHA TZR 250 (1KT/2AW Japan) (1987)
- YAMAHA TZR 250 (2MA/2XW1 Europe) (1987-1992)
- YAMAHA XJR 1200 (1995-1998)
- YAMAHA XVZ 13 (Royal Star/Royal Star Tour Classic) (1996-2001)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [3 modellnél]
- 8.760 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések