EBC MD2011C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=267mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 267 mm
- Belső átmérő: 132.2 mm
- Csavarok száma: 6 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [24 modellnél]
- NORTON Commander (Rotary) (1990)
- YAMAHA FZ 600 (1987-1988)
- YAMAHA FZ 750 (1987-1988)
- YAMAHA FZX 700 (Fazer) (1986-1987)
- YAMAHA FZX 750 (1987)
- YAMAHA RD 350 (F/F2) (1985-1992)
- YAMAHA RD 350 (N) (1985)
- YAMAHA RD 350 (R) (1992-1995)
- YAMAHA RD 350 (YPVS) (1983-1984)
- YAMAHA RZ 250 (R 1AR/1XG)
- YAMAHA RZ 250 (R 29L)
- YAMAHA RZ 250 (RR 5IL)
- YAMAHA SRX 600 (1986-1987)
- YAMAHA SRX 600 (1JK) (1985)
- YAMAHA XJ 600 (1984-1991)
- YAMAHA XJ 650 (LK Seca) (1983)
- YAMAHA XJ 650 (Turbo) (1982)
- YAMAHA XJ 900/900 F (1987-1994)
- YAMAHA XV 1000 (SE Virago) (1988)
- YAMAHA XV 1000 (Virago) (1986)
- YAMAHA XV 1100 (Virago) (1989-1993)
- YAMAHA XV 750 (Virago) (1992-1993)
- YAMAHA XZ 550 (1982-1984)
- YAMAHA YX 600 (Radian) (1986-1990)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [33 modellnél]
- YAMAHA BT 1100 (Bulldog) (2002-2006)
- YAMAHA FZ 750 (1987-1988)
- YAMAHA FZ 750 (1989-1991)
- YAMAHA FZR 1000 (EX UP) (1989-1990) hagyományos villák
- YAMAHA FZR 1000 (EX UP) (1991-1993) fordított villák
- YAMAHA FZR 1000 (EX UP) (1994-1995) 6 dugattyús féknyereg
- YAMAHA FZR 1000 (Genesis) (1987-1988)
- YAMAHA FZR 750 (Genesis) (1987)
- YAMAHA FZS 1000 (Fazer) (2001-2005)
- YAMAHA RD 350 (F/F2) (1985-1992)
- YAMAHA RD 350 (N) (1985)
- YAMAHA RD 350 (R) (1992-1995)
- YAMAHA RD 350 (YPVS) (1983-1984)
- YAMAHA RZ 250 (R 1AR/1XG)
- YAMAHA RZ 250 (R 29L)
- YAMAHA RZ 250 (RR 5IL)
- YAMAHA XJ 600 (1984-1991)
- YAMAHA XJR 1200 (1995-1998)
- YAMAHA XJR 1300 (1998-1999) Brembo féknyergek
- YAMAHA XJR 1300 (1999)
- YAMAHA XJR 1300 (2000)
- YAMAHA XJR 1300 (2000)
- YAMAHA XJR 1300 (2005-2014)
- YAMAHA XJR 1300 (C/Racer) (2015-2016)
- YAMAHA XJR 1300 (N/P) (2001-2002) 298 mm-es első tárcsák
- YAMAHA XJR 1300 (R/S) (2003-2004)
- YAMAHA XJR 1300 (SP L) (1999)
- YAMAHA XJR 1300 (SP M) (2000)
- YAMAHA XJR 1300 (SP N) (2001)
- YAMAHA XP 500 (T-Max) (2001-2003)
- YAMAHA XP 500 (T-Max) (2008-2011)
- YAMAHA XP 500 (T-Max) (2008-2011)
- YAMAHA XP 500 (T-Max (5VU1/2)) (2004-2007)
- 50.790 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések