EBC MD2019RS Pro-Lite Disc „úszó” sima kerületű féktárcsa Ø=266mm
- Felépítés: úszó
- Átmérő: 266 mm
- Belső átmérő: 64.2 mm
- Csavarok száma: 6 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és egy szabadalmazott, nagyon tartós 9 darabból álló „S Drive” szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
- Erős alumínium ötvözetből öntött belső agyrésze legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és fekete, ezüst vagy aranyszínűre van eloxálva vagy porszórással van bevonva.
- A fékszalag általában hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag is, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. Fontos, hogy a krómszerű rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- Speciális szárnyformába vagy spirál ívbe rendezett furatai tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [16 modellnél]
- YAMAHA RD 250 (LC) (1980)
- YAMAHA RD 250 (LC) (1980-1983)
- YAMAHA RD 350 (LC) (1980)
- YAMAHA RZ 250 (4L3)
- YAMAHA XJ 550 (1981-1984)
- YAMAHA XJ 650 (1980-1984)
- YAMAHA XJ 650 (RJ Seca) (1982)
- YAMAHA XS 250 (C) (1978)
- YAMAHA XS 250 (D/E) (1979-1981)
- YAMAHA XS 250 (SE/SF) (1979-1981)
- YAMAHA XS 360 (C) (1976)
- YAMAHA XS 400 (1979)
- YAMAHA XS 400 (C) (1978)
- YAMAHA XS 400 (SE) (1980-1981)
- YAMAHA XV 1000 (TR1) (1981)
- YAMAHA XV 250 (Virago) (1989-1994)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [3 modellnél]
- 98.660 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések