EBC VR2001RED Vee-Rotor „teljesen úszó” PIROS sport féktárcsa Ø=298mm
- Felépítés: úszó
- Átmérő: 298 mm
- Belső átmérő: 64.2 mm
- Csavarok száma: 6 db
- Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Öt féle színben készül, és ezek közül választhatod a motorodhoz illőt.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Különleges megoldásai (pl. a kézi összeszerelés, az S-Drive technológia, az 5 féle színű belső tányér vagy az extrém forma és extrém kevés súly) miatt, manapság az egyik legjobb tárcsaként tartják számon világszerte.
- Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és a szabadalmazott, nagyon tartós „S Drive” 6 darabos szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
- Könnyű és mégis erős alumínium ötvözetből megmunkált belső agyrésze, legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és a népszerű motormárkákhoz illő színekkel van eloxálva.
- Az egyedi formájú fékszalag hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, melynek mintázata hűti az érintkező felületeket, valamint megakadályozza a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott EBC szinter fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [20 modellnél]
- APRILIA RST Futura 1000 (2001-2004)
- DUCATI 900 Supersport (1989-1990)
- DUCATI 907 IE (1990-1991)
- YAMAHA FJ 1200 (3CV/3XW Type) (1988-1995)
- YAMAHA FZ 400 ((4YR1)) (1996)
- YAMAHA FZ 750 (1989-1991)
- YAMAHA FZR 400 (R (3EN2)) (1989)
- YAMAHA FZR 400 (RR (3TJ1))
- YAMAHA FZR 400 (RR (4DX)) (1992)
- YAMAHA FZR 400 (RRSP (3TJ2/6/7) (ITJ))
- YAMAHA FZR 600 (1989)
- YAMAHA FZR 600 (1990-1993)
- YAMAHA FZR 600 (R) (1994-1995)
- YAMAHA FZS 600 (Fazer) (1998-2003)
- YAMAHA TDM 850 (1991-1995)
- YAMAHA TDM 850 (1996-2001)
- YAMAHA TRX 850 (1996-1999)
- YAMAHA TZR 250 (3MA1) (1989) fordított henger
- YAMAHA XJR 400 (1993-1996)
- YAMAHA XJR 400 (1995-1999) Brembo féknyergek
- 98.990 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések