EBC MD916D Scooter Disc „merev” kiképzésű robogó féktárcsa Ø=180mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 180 mm
- Belső átmérő: 48.2 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Minden EBC robogó tárcsa használható szinter és rész szinter betéttel.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Többnyire merev, de néhány modellnél úszó kiképzésű első vagy hátsó féktárcsa, olyan rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak Angliába, ahol az ottani EBC üzemekben megmunkálnak.
- A hőkezelt krómacél anyagból készülő, és precízen megmunkált fékszalagját szinter vagy részben szinter fékbetéttel is használhatjuk, így akár az öregebb robogókra is varázsolhatunk vele profi féket.
- Speciális formába rendezett furatai tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [24 modellnél]
- GARELLI FLO 50
- MBK CW 50 Booster (2006-2010) 12 colos kerekek
- MBK CW 50 Booster (2009-2010) 10 colos kerekek
- MBK CW 50 Booster (Naked) (2006-2010) 10 colos kerekek
- MBK CW 50 Booster (Naked) (2009) 12 colos kerekek
- MBK CW 50 Booster (RS Naked) (2005-2006)
- MBK CW 50 Booster (RS NG) (1995-1998)
- MBK CW 50 Booster (RS Spirit) (1999-2006)
- MBK CW 50 Booster (RSX Track) (1996-1998)
- MBK CW 50 Booster (Spirit) (1996-1998)
- MBK CW 50 Booster (Spirit) (2009)
- MBK CW 50 Fizz 50 (1993-1997)
- MBK CW 50 Power Rocket (2006)
- MBK CW 50 RSP Rocket (1997-1998)
- YAMAHA BWs (50 (5WW1)) (2004)
- YAMAHA BWs (50 (5WW1)) (2005-2015)
- YAMAHA BWs (50 Naked (1D11/2B71)) (2003-2004)
- YAMAHA BWs (50 Naked (2B7B/D/F/H)) (2009-2015)
- YAMAHA BWs (50 Original) (1999-2002) 180 mm-es tárcsa
- YAMAHA BWs (50 R (5SX1)) (2001)
- YAMAHA CW 50 ((5WW4/BWs)) (2004-2007)
- YAMAHA CW 50 (RS) (1996-1997) 180 mm-es első tárcsa
- YAMAHA CW 50 (RS (4YA4/BWs NG)) (1998) 180 mm-es első tárcsa
- YAMAHA CW 50 (RSP) (1997-1998) 180 mm-es első tárcsa
- 18.300 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések