EBC CSK026 Erősített kuplungrugó készlet
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
- Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
- Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
- De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.
Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
- Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
- Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
- Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.
Használatban [11 modellnél]
- HONDA CBX 550 FC/F2C/FD/F2D (1982-1985)
- SUZUKI DR 500 X/Z/D (1981-1983)
- SUZUKI DR 650 SET/SEV (1996-1997)
- SUZUKI GR 650 D/XD (1983)
- SUZUKI GSX 600 FJ/FK/FL/FM (1988-1991)
- SUZUKI GSX 750 SE Katana (1984)
- SUZUKI GSXR 1100 G/H/J (1986-1988)
- SUZUKI LS 650 Savage FG/PK/PM/PR/PG/PT/PV (1987-1997)
- SUZUKI ST 400 V/W/X/Y/K1/K2/K3 Tempter (1997-2003)
- SUZUKI VS 400 VR/FR/VTR/FTR/VT/FT Intruder (1994)
- SUZUKI XF 650 V/W/X/Y Freewind (1997-2002)
- 5.940 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések