EBC MD6017CX MX, Enduro, ATV „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=250mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 250 mm
- Belső átmérő: 118.3 mm
- Csavarok száma: 6 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
- A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Tökéletes megoldás a Motocross, Enduro és ATV, Quad járművek fékeinek feljavításához, de akár versenyhez történő felkészítéséhez is.
- Ez a merev kiképzésű (néha úszó kiképzésű), első vagy hátsó féktárcsa, olyan rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak Angliába, aztán az ottani EBC üzemekben precíz gépekkel megmunkálnak.
- Sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél már gyárilag úszó tárcsa volt, ráadásul tökéletes átalakító azoknál a motoroknál, amelyeknél nem úszó féktárcsa megoldást alkalmaztak gyárilag.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- Hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból gyártják, amit precízen megmunkálnak, a speciális formába rendezett furatok vagy rések, pedig tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [24 modellnél]
- KAWASAKI KLX 400 R (2003-2004)
- SUZUKI DR 125 (2008-2012)
- SUZUKI DR 250 (Djebel 250 XC/GPS SJ45A) (1996-1998)
- SUZUKI DR 250 (SJ45A/DOHC) (1995-2000)
- SUZUKI DR 350 (SE) (1998-1999) 6 csavaros e tárcsa csak USA-ban
- SUZUKI DR-Z 250 (SJ 44 A) (2001-2007)
- SUZUKI DR-Z 400 (E/S) (2000-2022)
- SUZUKI RM 125 (K) (2006-2012)
- SUZUKI RM 125 (K/L/M) (1989-1991)
- SUZUKI RM 125 (RF14A) (1992-1995)
- SUZUKI RM 125 (T/V/W) (1996-1998)
- SUZUKI RM 125 (X) (1999-2005)
- SUZUKI RM 125 (XCK8) (2009)
- SUZUKI RM 250 (1999-2005)
- SUZUKI RM 250 (2006-2012)
- SUZUKI RM 250 (K/L/M) (1989-1991)
- SUZUKI RM 250 (RJ16A) (1992-1995)
- SUZUKI RM 250 (T/V/W) (1996-1998)
- SUZUKI RM 250 (XCK8) (2009)
- SUZUKI RMX 250 (K/M/N/P) (1989-1993)
- SUZUKI RMX 250 (R/S) (1994-1995)
- SUZUKI RMX 250 (SJ13A) (1995-1997)
- SUZUKI RMX 250 (SJ14A) (1996-1999)
- SUZUKI RMX 250 (T/V/W) (1996-1998)
- 34.960 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések