EBC CSK091 Erősített kuplungrugó készlet
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
- Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
- Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
- De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.
Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
- Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
- Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
- Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.
Használatban [19 modellnél]
- KTM 200 EGS (1998-1999)
- KTM 200 EXC (1997-2014)
- KTM 200 MXC (1998-2003)
- KTM EXC-F 350 (Coil Spring) (2011)
- KTM SX 150 (2008-2018)
- KTM SX 200 (2006-2007)
- KTM SX-F 250 (4T/Coil Spring) (2013-2015)
- KTM SX-F 350 (2011-2015)
- KTM SX-F 350 (2016-2018)
- KTM XC 150 (2011-2013)
- KTM XC-F 250 (4T/Coil Spring) (2013-2017)
- SUZUKI RM 125 K2/K3/K4/K5/K6/K7/K8/K9 (2002-2012)
- SUZUKI RM 125 XCK8 (2009)
- SUZUKI RM 250 K3/K4/K5 (2003-2005)
- SUZUKI RM 250 V/W/X/Y/K1/K2 (1997-2002)
- YAMAHA XV 535/535 S Virago (1988-2003)
- YAMAHA XVS 400 (1996)
- YAMAHA XVS 650 A Dragstar Classic (1998-2007)
- YAMAHA XVS 650 Dragstar (1997-2004)
- 5.980 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések