EBC FA103 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [22 modellnél]
- SUZUKI GSX 1100 (1984-1986)
- SUZUKI GSX 250 (GJ72A) (1980-1982)
- SUZUKI GSXR 1100 (GV74B) (1986-1988)
- SUZUKI GSXR 250 (CJ GJ72A) (2002-2005)
- SUZUKI GSXR 400 (H) (1987)
- SUZUKI GSXR 750 (F/G/H (GR75A)) (1985-1987)
- SUZUKI GV 1400 (Cavalcade) (1986) 103764 alvázszámig
- SUZUKI RG 400 (Walter Wolf (Type 1 & 2)) (1985-1987)
- SUZUKI RG 500 (G/CH) (1985-1987)
- SUZUKI VL 1500 (Intruder Legendary Classic) (1998-1999)
- SUZUKI VL 1500 (Intruder Legendary Classic) (2000-2001)
- SUZUKI VS 1400 (Intruder (VX51L)) (1987-2003)
- SUZUKI VS 400 (Intruder) (1994)
- SUZUKI VS 600 (1995-1997)
- SUZUKI VS 700 (1986) küllős kerék 5 csavar
- SUZUKI VS 700 (1986-1987) öntvény kerék 5 csavar
- SUZUKI VS 700 (1987) küllős kerék 6 csavar
- SUZUKI VS 750 (Intruder (VR51A)) (1985-1990) küllős kerék 5 csavar
- SUZUKI VS 750 (Intruder (VR51A)) (1987) küllős kerék 6 csavar
- SUZUKI VS 750 (Intruder (VR51A)) (1987) öntvény kerék 5 csavar
- SUZUKI VS 750 (Intruder (VR51A)) (1988-1991) küllős kerék 6 csavar
- SUZUKI VS 800 (Intruder (VS52A)) (1992-1999)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [6 modellnél]
- 9.100 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések