EBC FA063HH Sintermetall fékbetét garnitúra
- Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
- Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
- A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
- Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
- A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
- Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- 1972-ben jegyezték a találmányt, aztán hamar bizonyított a versenypályákon, majd a 80-as években már néhány utcai sportmotor gyártásánál is felhasználták ezt az új fékbetét anyagot. Aztán a 90-es évek végére már minden géposztály erősebb modelljénél a szinter váltotta le az organikus anyagot, és talán nem túlzás azt állítani, hogy 2000-től szinte minden motorkerékpár ezekkel a betétekkel készül.
- Ezt a termékünket az USA-ban lévő EBC üzem gyártja és a szinter anyagának köszönhetően minden időjárási és környezeti körülmény mellett azonos fékteljesítménnyel rendelkezik, hosszú élettartamú, de adalékainak köszönhetően mégis rendkívül kíméletes a tárcsákkal.
- Még a konkurencia által is elismert eredményeket ért el fékerő, tartósság és a tárcsavédelem terén ez a sokszoros tesztgyőztes termékünk, aminek HH a jelzése.
- Az összes gyárilag beépített fékbetéttel minden tekintetben felveszi a versenyt, ráadásul az ár szempontjából nem is tudnak versenyezni vele.
- Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, így ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
- A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [3 modellnél]
- SUZUKI GSX 550 (GN71D) (1984-1987)
- SUZUKI GSX 750 (SE Katana (GR72A)) (1985)
- SUZUKI RG 250 (WD Gamma) (1983)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [75 modellnél]
- HYOSUNG Comet 250 (2002)
- HYOSUNG Comet 600 (2002)
- MAGNI Sport 1200 S (2001)
- SUZUKI GS 500 (1996-2003)
- SUZUKI GS 500 (2004-2008)
- SUZUKI GS 500 (GM51A) (1989-1995)
- SUZUKI GSF 1200 (Bandit) (1996-2000) 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (Bandit) (2001-2005) 6 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (Faired Bandit) (1996-2000) 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (S Faired Bandit) (2001-2005) 6 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (SAV Faired Bandit) (1997) ABS modell - 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 250 (Bandit GJ74A) (1978-1981)
- SUZUKI GSF 250 (Bandit GJ77A) (1980-1981)
- SUZUKI GSF 400 (Bandit GK75A) (1989-1994)
- SUZUKI GSF 400 (Bandit GK7AA) (1995-1997)
- SUZUKI GSF 400 (M/N/P Bandit) (1991-1995)
- SUZUKI GSF 600 (Faired Bandit) (1996-1999)
- SUZUKI GSF 600 (Faired Bandit) (2000-2004)
- SUZUKI GSF 600 (Naked Bandit) (1995-1999)
- SUZUKI GSF 600 (Naked Bandit) (2000-2004)
- SUZUKI GSX 1200 (Inazuma) (1998-2001)
- SUZUKI GSX 1300 (Hayabusa) (1999-2007)
- SUZUKI GSX 250 (Across) (1995-2000)
- SUZUKI GSX 250 (GJ72A) (1980-1982)
- SUZUKI GSX 250 (SSM Katana (GJ76A)) (1990-1998)
- SUZUKI GSX 400 (FSV/FSK1 (GK7B) Inazuma) (2000)
- SUZUKI GSX 400 (GK74A) (1988-1990)
- SUZUKI GSX 400 (GK77A Katana) (1992)
- SUZUKI GSX 400 (GK79A Impulse Type S) (1994-1996)
- SUZUKI GSX 400 (X (GK79A) Impulse) (1999)
- SUZUKI GSX 550 (GN71D) (1984-1987)
- SUZUKI GSX 600 (1998-2002)
- SUZUKI GSX 600 (2003-2004)
- SUZUKI GSX 600 (FJ (GN72A)) (1988)
- SUZUKI GSX 600 (GN72A) (1989-1997)
- SUZUKI GSX 750 (1998-2002)
- SUZUKI GSX 750 (2003-2006)
- SUZUKI GSX 750 (GR78A) (1989-1997)
- SUZUKI GSX 750 (W/X/Y/K1) (1998-2003)
- SUZUKI GSXR 1100 (GU75A) (1993-1996)
- SUZUKI GSXR 1100 (GV73B) (1989-1992)
- SUZUKI GSXR 1100 (GV74B) (1986-1988)
- SUZUKI GSXR 250 (CJ GJ72A) (2002-2005)
- SUZUKI GSXR 250 (RK (GJ73A)) (1988)
- SUZUKI GSXR 400 (GK73A) (1988-1990)
- SUZUKI GSXR 400 (GK76A) (1990-1995)
- SUZUKI GSXR 400 (H) (1987)
- SUZUKI GSXR 600 (K1) (2001-2003)
- SUZUKI GSXR 600 (SRAD) (1997-2000)
- SUZUKI GSXR 750 (1988-1993)
- SUZUKI GSXR 750 (F/G/H (GR75A)) (1985-1987)
- SUZUKI GSXR 750 (RG) (1986)
- SUZUKI GSXR 750 (SRAD) (1996-1999)
- SUZUKI GSXR 750 (WR/WS) (1994-1995)
- SUZUKI GSXR 750 (Y/K1/K2/K3) (2000-2003)
- SUZUKI RF 400 (GK78A) (1993-1997)
- SUZUKI RF 600 (GN76A) (1993-1997)
- SUZUKI RF 900 (R) (1996-1999)
- SUZUKI RG 250 (Gamma GJ21B) (1985-1988)
- SUZUKI RG 250 (WD Gamma) (1983)
- SUZUKI RG 250 (WE) (1984)
- SUZUKI RG 400 (Walter Wolf (Type 1 & 2)) (1985-1987)
- SUZUKI RG 500 (G/CH) (1985-1987)
- SUZUKI RGV 250 (J) (1988)
- SUZUKI RGV 250 (K/L (VJ21A)) (1989-1990)
- SUZUKI SG 350 (N Goose) (1992)
- SUZUKI SV 400 (1999-2002)
- SUZUKI SV 400 (1999-2002)
- SUZUKI SV 400 (N (VK53A)) (1998)
- SUZUKI SV 400 (SN (VK53A)) (1998)
- SUZUKI SV 650 (1999-2002) nem ABS
- SUZUKI SV 650 (Faired) (1999-2002) nem ABS
- SUZUKI TL 1000 (R) (1998-2002)
- SUZUKI TL 1000 (S) (1997-2001)
- SUZUKI TV 250 (VJ21A Wolf) (1988-1990)
- 13.290 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések