EBC CSK198 Erősített kuplungrugó készlet
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
- Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
- Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
- De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.
Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
- Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
- Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
- Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.
Használatban [12 modellnél]
- SUZUKI GSF 600 S/T/V/W/X (Naked Bandit) (1995-1999)
- SUZUKI GSF 600 ST/SV/SW/SX (Faired Bandit) (1996-1999)
- SUZUKI GSF 600 SY/SK1/SK2/SK3/SK4 (Faired Bandit) (2000-2004)
- SUZUKI GSF 600 Y/K1/K2/K3/K4 (Naked Bandit) (2000-2004)
- SUZUKI GSX 600 FN/FP/FR/FS/FT/FV (1992-1997)
- SUZUKI GSX 600 FW/FX/FY/FK1/FK2/FK3/FK4/FK5/FK6 (1998-2006)
- SUZUKI GSX 750 FW/FX/FY/FK1-FK6 (1998-2006)
- SUZUKI GSX 750 W/X/Y/K1 (1998-2003)
- SUZUKI GSXR 750 L/M/WN (1990-1992)
- SUZUKI GSXR 750 RG (Dry Clutch - Sintered Friction) (1986)
- SUZUKI GSXR 750 WP/WR/WS (1993-1995)
- SUZUKI RF 600 RP/RR/RS/RT (1993-1996)
- 5.980 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések