EBC CSK158 Erősített kuplungrugó készlet
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
- Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
- Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
- De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.
Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
- Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
- Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
- Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.
Használatban [9 modellnél]
- SUZUKI GN 250 F/J/M/R/T (NJ41A) (1985-1997)
- SUZUKI GS 1000 HC/EC/EN/SN/ET (1978-1980)
- SUZUKI GT 500 A/B (1976-1977)
- SUZUKI GT 550 J/K/L/M/A/B (1972-1977)
- SUZUKI GT 750 J/K/L/M/A/B (1972-1977)
- SUZUKI RE5 M/A (1975-1976)
- SUZUKI T500 1/2/3 (18 ears) (1968-1970)
- SUZUKI T500 R/J/K/L/M (12 ears) (1971-1975)
- SUZUKI VL 125 Y/K1-K7 Intruder (2000-2008)
- 5.980 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések