EBC FA063 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [3 modellnél]
- SUZUKI GSX 550 (GN71D) (1984-1987)
- SUZUKI GSX 750 (SE Katana (GR72A)) (1985)
- SUZUKI RG 250 (WD Gamma) (1983)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [75 modellnél]
- HYOSUNG Comet 250 (2002)
- HYOSUNG Comet 600 (2002)
- MAGNI Sport 1200 S (2001)
- SUZUKI GS 500 (1996-2003)
- SUZUKI GS 500 (2004-2008)
- SUZUKI GS 500 (GM51A) (1989-1995)
- SUZUKI GSF 1200 (Bandit) (1996-2000) 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (Bandit) (2001-2005) 6 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (Faired Bandit) (1996-2000) 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (S Faired Bandit) (2001-2005) 6 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (SAV Faired Bandit) (1997) ABS modell - 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 250 (Bandit GJ74A) (1978-1981)
- SUZUKI GSF 250 (Bandit GJ77A) (1980-1981)
- SUZUKI GSF 400 (Bandit GK75A) (1989-1994)
- SUZUKI GSF 400 (Bandit GK7AA) (1995-1997)
- SUZUKI GSF 400 (M/N/P Bandit) (1991-1995)
- SUZUKI GSF 600 (Faired Bandit) (1996-1999)
- SUZUKI GSF 600 (Faired Bandit) (2000-2004)
- SUZUKI GSF 600 (Naked Bandit) (1995-1999)
- SUZUKI GSF 600 (Naked Bandit) (2000-2004)
- SUZUKI GSX 1200 (Inazuma) (1998-2001)
- SUZUKI GSX 1300 (Hayabusa) (1999-2007)
- SUZUKI GSX 250 (Across) (1995-2000)
- SUZUKI GSX 250 (GJ72A) (1980-1982)
- SUZUKI GSX 250 (SSM Katana (GJ76A)) (1990-1998)
- SUZUKI GSX 400 (FSV/FSK1 (GK7B) Inazuma) (2000)
- SUZUKI GSX 400 (GK74A) (1988-1990)
- SUZUKI GSX 400 (GK77A Katana) (1992)
- SUZUKI GSX 400 (GK79A Impulse Type S) (1994-1996)
- SUZUKI GSX 400 (X (GK79A) Impulse) (1999)
- SUZUKI GSX 550 (GN71D) (1984-1987)
- SUZUKI GSX 600 (1998-2002)
- SUZUKI GSX 600 (2003-2004)
- SUZUKI GSX 600 (FJ (GN72A)) (1988)
- SUZUKI GSX 600 (GN72A) (1989-1997)
- SUZUKI GSX 750 (1998-2002)
- SUZUKI GSX 750 (2003-2006)
- SUZUKI GSX 750 (GR78A) (1989-1997)
- SUZUKI GSX 750 (W/X/Y/K1) (1998-2003)
- SUZUKI GSXR 1100 (GU75A) (1993-1996)
- SUZUKI GSXR 1100 (GV73B) (1989-1992)
- SUZUKI GSXR 1100 (GV74B) (1986-1988)
- SUZUKI GSXR 250 (CJ GJ72A) (2002-2005)
- SUZUKI GSXR 250 (RK (GJ73A)) (1988)
- SUZUKI GSXR 400 (GK73A) (1988-1990)
- SUZUKI GSXR 400 (GK76A) (1990-1995)
- SUZUKI GSXR 400 (H) (1987)
- SUZUKI GSXR 600 (K1) (2001-2003)
- SUZUKI GSXR 600 (SRAD) (1997-2000)
- SUZUKI GSXR 750 (1988-1993)
- SUZUKI GSXR 750 (F/G/H (GR75A)) (1985-1987)
- SUZUKI GSXR 750 (RG) (1986)
- SUZUKI GSXR 750 (SRAD) (1996-1999)
- SUZUKI GSXR 750 (WR/WS) (1994-1995)
- SUZUKI GSXR 750 (Y/K1/K2/K3) (2000-2003)
- SUZUKI RF 400 (GK78A) (1993-1997)
- SUZUKI RF 600 (GN76A) (1993-1997)
- SUZUKI RF 900 (R) (1996-1999)
- SUZUKI RG 250 (Gamma GJ21B) (1985-1988)
- SUZUKI RG 250 (WD Gamma) (1983)
- SUZUKI RG 250 (WE) (1984)
- SUZUKI RG 400 (Walter Wolf (Type 1 & 2)) (1985-1987)
- SUZUKI RG 500 (G/CH) (1985-1987)
- SUZUKI RGV 250 (J) (1988)
- SUZUKI RGV 250 (K/L (VJ21A)) (1989-1990)
- SUZUKI SG 350 (N Goose) (1992)
- SUZUKI SV 400 (1999-2002)
- SUZUKI SV 400 (1999-2002)
- SUZUKI SV 400 (N (VK53A)) (1998)
- SUZUKI SV 400 (SN (VK53A)) (1998)
- SUZUKI SV 650 (1999-2002) nem ABS
- SUZUKI SV 650 (Faired) (1999-2002) nem ABS
- SUZUKI TL 1000 (R) (1998-2002)
- SUZUKI TL 1000 (S) (1997-2001)
- SUZUKI TV 250 (VJ21A Wolf) (1988-1990)
- 9.100 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések