EBC FA145 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [14 modellnél]
- MZ/MUZ 1000 S (2003-2007)
- MZ/MUZ 1000 SF (2005-2007)
- MZ/MUZ 1000 SFX (2007)
- MZ/MUZ 1000 ST (2007)
- SUZUKI GSF 1200 (Bandit) (1996-2000) 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (Faired Bandit) (1996-2000) 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (SAV Faired Bandit) (1997) ABS modell - 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSXR 1100 (GV73B) (1989-1992)
- SUZUKI GSXR 400 (GK76A) (1990-1995)
- SUZUKI GSXR 750 (1988-1993)
- SUZUKI GSXR 750 (RG) (1986)
- SUZUKI RF 900 (R) (1994-1995)
- SUZUKI RF 900 (R) (1996-1999)
- YAMAHA FZR 750 (R OWO1) (1989-1990)
- 9.100 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések