EBC MD3003XC X-Series Contour Disc „teljesen úszó” sport féktárcsa Ø=290mm
- Felépítés: úszó
- Átmérő: 290 mm
- Belső átmérő: 64.2 mm
- Csavarok száma: 5 db
- Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és a szabadalmazott, nagyon tartós „S Drive” 6 darabos szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
- Könnyű és mégis erős alumínium ötvözetből megmunkált belső agyrésze, legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és fekete, ezüst vagy aranyszínű eloxálással színezett.
- A sima kerületű vagy hullámos fékszalag hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, amelyen szárnyformába rendezett furatok tisztítják és hűtik az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott EBC szinter fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [25 modellnél]
- SUZUKI GSF 400 (Bandit GK75A) (1989-1994)
- SUZUKI GSF 400 (Bandit GK7AA) (1995-1997)
- SUZUKI GSF 600 (Faired Bandit) (1996-1999)
- SUZUKI GSF 600 (Faired Bandit) (2000-2004)
- SUZUKI GSF 600 (Naked Bandit) (1995-1999)
- SUZUKI GSF 600 (Naked Bandit) (2000-2004)
- SUZUKI GSX 400 (FSV/FSK1 (GK7B) Inazuma) (2000)
- SUZUKI GSX 400 (GK74A) (1988-1990)
- SUZUKI GSX 400 (GK77A Katana) (1992)
- SUZUKI GSX 400 (GK79A Impulse Type S) (1994-1996)
- SUZUKI GSX 400 (X (GK79A) Impulse) (1999)
- SUZUKI GSX 600 (1998-2002)
- SUZUKI GSX 600 (GN72A) (1989-1997)
- SUZUKI GSX 750 (1998-2002)
- SUZUKI GSX 750 (GR78A) (1989-1997)
- SUZUKI GSXR 250 (RK (GJ73A)) (1988)
- SUZUKI GSXR 400 (GK73A) (1988-1990)
- SUZUKI RF 400 (GK78A) (1993-1997)
- SUZUKI RF 600 (GN76A) (1993-1997)
- SUZUKI RGV 250 (J) (1988)
- SUZUKI RGV 250 (K/L (VJ21A)) (1989-1990)
- SUZUKI SV 400 (1999-2002)
- SUZUKI SV 400 (1999-2002)
- SUZUKI SV 650 (1999-2002) nem ABS
- SUZUKI SV 650 (Faired) (1999-2002) nem ABS
- 89.980 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések