EBC MD3092XC X-Series Contour Disc „teljesen úszó” sport féktárcsa Ø=310mm
- Felépítés: úszó
- Átmérő: 310 mm
- Belső átmérő: 121.3 mm
- Csavarok száma: 5 db
- Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és a szabadalmazott, nagyon tartós „S Drive” 6 darabos szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
- Könnyű és mégis erős alumínium ötvözetből megmunkált belső agyrésze, legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és fekete, ezüst vagy aranyszínű eloxálással színezett.
- A sima kerületű vagy hullámos fékszalag hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, amelyen szárnyformába rendezett furatok tisztítják és hűtik az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott EBC szinter fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [33 modellnél]
- SUZUKI DL 1000 (V-Strom) (2014-2020) ABS
- SUZUKI DL 1000 (XT V-Strom) (2018-2020) ABS
- SUZUKI DL 1050 (V-Strom) (2018-2022) ABS
- SUZUKI DL 1050 (V-Strom XT) (2018-2022) ABS
- SUZUKI DL 1050 (V-Strom XT Tour) (2018-2022) ABS
- SUZUKI DL 650 (AK9GT V-Strom Traveller) (2007-2011) ABS
- SUZUKI DL 650 (AL1XP V-Strom Xpedition) (2011)
- SUZUKI DL 650 (V-Strom) (2007-2011) ABS
- SUZUKI DL 650 (V-Strom) (2012-2022) ABS
- SUZUKI DL 650 (V-Strom X) (2007-2011)
- SUZUKI DL 650 (XT V-Strom) (2015-2022) ABS
- SUZUKI DL 650 (XT V-Strom Touring) (2018-2022) ABS
- SUZUKI GSF 1200 (Bandit) (2006) ABS és nem ABS modellek / 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (Bandit) (2006) ABS és nem ABS modellek / 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1250 (Bandit) (2007-2010) ABS modell - 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1250 (Bandit) (2007-2011) nem ABS - 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1250 (Faired Bandit) (2007-2010) ABS modell - 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1250 (Faired Bandit) (2007-2016) ABS modell - 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 650 (Bandit) (2007-2011) nem ABS modell
- SUZUKI GSF 650 (Bandit) (2007-2011) ABS
- SUZUKI GSF 650 (Faired Bandit) (2007-2011) nem ABS modell
- SUZUKI GSF 650 (Faired Bandit) (2007-2015) ABS
- SUZUKI GSR 400 (K6) (2006)
- SUZUKI GSR 600 (2006-2008)
- SUZUKI GSR 750 (AL) (2011-2016) ABS
- SUZUKI GSR 750 (L) (2011-2016) nem ABS modell
- SUZUKI GSX 1250 (2010-2016)
- SUZUKI GSX 1250 (Sports Touring) (2010-2014)
- SUZUKI GSX 650 (GSX 650) (2008-2011) nem ABS modell
- SUZUKI GSX 650 (GSX 650) (2008-2015) ABS
- SUZUKI GSX-S 750 (Y) (2018-2022)
- SUZUKI GSX-S 750 (Z) (2018-2022) ABS
- SUZUKI GSX-S 750 (ZL) (2018-2021)
- 89.980 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM