EBC MD3014LS Pro-Lite Disc „úszó” sima kerületű féktárcsa Ø=276mm
- Felépítés: úszó
- Átmérő: 276 mm
- Belső átmérő: 56.2 mm
- Csavarok száma: 6 db
- Sík eltérés: 22 mm
- Osztókör: 78
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és egy szabadalmazott, nagyon tartós 9 darabból álló „S Drive” szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
- Erős alumínium ötvözetből öntött belső agyrésze legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és fekete, ezüst vagy aranyszínűre van eloxálva vagy porszórással van bevonva.
- A fékszalag általában hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag is, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. Fontos, hogy a krómszerű rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- Speciális szárnyformába vagy spirál ívbe rendezett furatai tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [31 modellnél]
- SUZUKI DL 900 (Migrator) (2014-2017)
- SUZUKI GN 250 (NJ41A) (1985-1997)
- SUZUKI GN 400 TT (1980)
- SUZUKI GR 650 (D/XD Tempter) (1983)
- SUZUKI GS 1000 (1978-1980)
- SUZUKI GS 1000 (ET) (1981)
- SUZUKI GS 1000 (GT/GX) (1981-1982)
- SUZUKI GS 1100 (GZ) (1982)
- SUZUKI GS 250 (TT/TX) (1973-1978)
- SUZUKI GS 400 (B/C) (1977-1978)
- SUZUKI GS 400 (LX) (1981)
- SUZUKI GS 400 (TX) (1981)
- SUZUKI GS 425 (EN) (1979)
- SUZUKI GS 450 (1980-1988)
- SUZUKI GS 550 (1980-1984)
- SUZUKI GS 550 (DB/DC) (1977-1978)
- SUZUKI GS 550 (EC/EN) (1978-1979)
- SUZUKI GS 650 (1981-1983)
- SUZUKI GS 750 (1977-1980)
- SUZUKI GS 850 (GN/GT/GX) (1979-1981)
- SUZUKI GS 850 (GZ/GE/GG) (1982-1985)
- SUZUKI GSX 1000 (SZ Katana) (1982)
- SUZUKI GSX 1100 (ESD) (1983)
- SUZUKI GSX 1100 (ET/EX/EZ) (1980-1982)
- SUZUKI GSX 1100 (SZ/SD Katana) (1982-1983)
- SUZUKI GSX 250 (1992-1996)
- SUZUKI GSX 400 (ET/EX/EZ) (1981-1983)
- SUZUKI GSX 750 (ET/EX) (1980-1981)
- SUZUKI GSX 750 (SE Katana (GR72A)) (1985)
- SUZUKI RG 250 (WD Gamma) (1983)
- SUZUKI RG 250 (WE) (1984)
- 98.660 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések