EBC VR3006RED Vee-Rotor „teljesen úszó” PIROS sport féktárcsa Ø=310mm
- Felépítés: úszó
- Átmérő: 310 mm
- Belső átmérő: 64.2 mm
- Csavarok száma: 5 db
- Sík eltérés: 19 mm
- Osztókör: 86
- Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Öt féle színben készül, és ezek közül választhatod a motorodhoz illőt.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Különleges megoldásai (pl. a kézi összeszerelés, az S-Drive technológia, az 5 féle színű belső tányér vagy az extrém forma és extrém kevés súly) miatt, manapság az egyik legjobb tárcsaként tartják számon világszerte.
- Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és a szabadalmazott, nagyon tartós „S Drive” 6 darabos szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
- Könnyű és mégis erős alumínium ötvözetből megmunkált belső agyrésze, legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és a népszerű motormárkákhoz illő színekkel van eloxálva.
- Az egyedi formájú fékszalag hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, melynek mintázata hűti az érintkező felületeket, valamint megakadályozza a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott EBC szinter fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [18 modellnél]
- SUZUKI GS 1200 (GV78A) (2001)
- SUZUKI GS 500 (1996-2003)
- SUZUKI GS 500 (2004-2008)
- SUZUKI GS 500 (GM51A) (1989-1995)
- SUZUKI GSF 1200 (Bandit) (1996-2000) 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (Bandit) (2001-2005) 6 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (Faired Bandit) (1996-2000) 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (S Faired Bandit) (2001-2005) 6 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 250 (Bandit GJ74A) (1978-1981)
- SUZUKI GSF 250 (Bandit GJ77A) (1980-1981)
- SUZUKI GSF 400 (M/N/P Bandit) (1991-1995)
- SUZUKI GSX 1200 (Inazuma) (1998-2001)
- SUZUKI GSX 250 (Across) (1995-2000)
- SUZUKI GSX 250 (SSM Katana (GJ76A)) (1990-1998)
- SUZUKI RF 900 (R) (1994-1995)
- SUZUKI RF 900 (R) (1996-1999)
- SUZUKI SV 400 (N (VK53A)) (1998)
- SUZUKI SV 400 (SN (VK53A)) (1998)
- 98.990 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések