EBC MD6232CX MX, Enduro, ATV „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=260mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 260 mm
- Belső átmérő: 141.2 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
- A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Tökéletes megoldás a Motocross, Enduro és ATV, Quad járművek fékeinek feljavításához, de akár versenyhez történő felkészítéséhez is.
- Ez a merev kiképzésű (néha úszó kiképzésű), első vagy hátsó féktárcsa, olyan rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak Angliába, aztán az ottani EBC üzemekben precíz gépekkel megmunkálnak.
- Sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél már gyárilag úszó tárcsa volt, ráadásul tökéletes átalakító azoknál a motoroknál, amelyeknél nem úszó féktárcsa megoldást alkalmaztak gyárilag.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- Hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból gyártják, amit precízen megmunkálnak, a speciális formába rendezett furatok vagy rések, pedig tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [15 modellnél]
- KAWASAKI KLV 1000 (LV 1000) (2004-2005)
- SUZUKI DL 1000 (V-Strom) (2002-2010)
- SUZUKI DL 1000 (V-Strom) (2014-2020) ABS
- SUZUKI DL 1000 (XT V-Strom) (2018-2020) ABS
- SUZUKI DL 1050 (V-Strom) (2018-2022) ABS
- SUZUKI DL 1050 (V-Strom XT) (2018-2022) ABS
- SUZUKI DL 1050 (V-Strom XT Tour) (2018-2022) ABS
- SUZUKI DL 650 (AK9GT V-Strom Traveller) (2007-2011) ABS
- SUZUKI DL 650 (AL1XP V-Strom Xpedition) (2011)
- SUZUKI DL 650 (V-Strom) (2004-2006)
- SUZUKI DL 650 (V-Strom) (2007-2011) ABS
- SUZUKI DL 650 (V-Strom) (2012-2022) ABS
- SUZUKI DL 650 (V-Strom X) (2007-2011)
- SUZUKI DL 650 (XT V-Strom) (2015-2022) ABS
- SUZUKI DL 650 (XT V-Strom Touring) (2018-2022) ABS
- 36.530 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések