EBC CSK006 Erősített kuplungrugó készlet
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
- Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
- Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
- De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.
Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
- Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
- Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
- Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.
Használatban [64 modellnél]
- HONDA CB-1 (CB 400 F) (1989-1990)
- HONDA CB 250 T/N/NA/NB/NDB/NDC (1978-1982)
- HONDA CB 400 SF (F2N/F2R) (Super Four) (NC31) (1992-1995)
- HONDA CB 400 SF (F2V/F3T) (Super Four) (NC31) (1996-1997)
- HONDA CB 400 SF (F3V) Superfour (NC31) (1997)
- HONDA CB 750 F2N/F2R/F2S/F2T/F2W/F2X/F2Y/F21 (1992-2002)
- HONDA CBF 125 6 Stunner (2006)
- HONDA CBF 125 M7 Stunner (2007)
- HONDA CBF 150 5 (2005)
- HONDA CBF 150 6 (Spoke Wheels) (2006)
- HONDA CBF 150 M5 Unicorn (2005)
- HONDA CBF 150 M6/M7 Unicorn (Spoke Wheels) (2006-2007)
- HONDA CBF 150 M7/M9/MA Unicorn (Cast Wheels) (2007-2010)
- HONDA CBF 150 MB/MC Unicorn (Cast Wheels) (2011-2012)
- HONDA CBR 400 RRJ/RRK (NC23 102/109) (1992-1993)
- HONDA CRF 150 F3/F4/F5 (2006-2019)
- HONDA VFR 400 ZG/ZH/RG/RG-YA (NC21) (1985-1986)
- HONDA XRV 750 L/M/N/P/R/S/T/V/W/X/Y (1990-2003)
- KAWASAKI KDX 250 B1 (1981)
- KAWASAKI KDX 250 B2/B3 (1982-1983)
- KAWASAKI KX 125 F1/G1 (1988-1989)
- KAWASAKI KX 250 H1 (1990)
- KAWASAKI KX 420 A1/A2 (1980-1981)
- KAWASAKI Z 250 A1-A3/B1/B2 (1979-1981)
- KAWASAKI ZXR 400 R (ZX 400 M1-M4) (1991-1994)
- KAWASAKI ZXR 400 (ZX 400 L1-L5/L8/L9) (1991-2002)
- SUZUKI DR 400 ST/SX (1980-1981)
- SUZUKI GN 400 TT (1980)
- SUZUKI GS 1000 GT/GX (1980-1981)
- SUZUKI GS 1100 GZ (1982)
- SUZUKI GS 425 EN (1979)
- SUZUKI GS 450 ET/EG/EJ (1980-1988)
- SUZUKI GS 750 B/DB/DC/EC/EN (1977-1979)
- SUZUKI GS 850 GN/GT/GX/GZ/GF/GG (1979-1985)
- SUZUKI GSX 1000 SZ (1982)
- SUZUKI GSX 1100 EFE/EFG/ESF (1984-1986)
- SUZUKI GSX 1100 ESD (1983)
- SUZUKI GSX 1100 ET/EX/EZ (1980-1982)
- SUZUKI GSX 1100 SD (1983)
- SUZUKI GSX 1100 SZ (1982)
- SUZUKI GSX 400 ET/EX/EZ (1980-1982)
- SUZUKI GSX 400 FEX/FZ/FD (1981-1983)
- SUZUKI GSX 400 FSV/FSK1 (GK7BA) Inazuma (2000)
- SUZUKI GSX 400 R/S/T/X/ZR/ZS/ZT Impulse Type S (1994-1999)
- SUZUKI GSX 750 ET/EX (1980-1981)
- SUZUKI PE 250 B/C/N (1977-1979)
- SUZUKI PE 250 T/X/Z (1980-1982)
- SUZUKI PE 400 T/X (1980-1981)
- SUZUKI RG 250 FG/FH/CH/FCH (1985-1988)
- SUZUKI RL 250 Beamish Model Reed Valve Engine (1978-1982)
- SUZUKI RL 325 Beamish Model Reed Valve Engine (1978-1982)
- SUZUKI RM 250 A/B/C (1976-1978)
- SUZUKI RM 250 N/T/X/Z/D/E/F (1979-1985)
- SUZUKI RM 400 C (1978)
- SUZUKI RM 400 N/T (1979-1980)
- SUZUKI RM 465 X/Z (1981-1982)
- SUZUKI RM 500 D/E (1983-1984)
- SUZUKI RV 400 RP/RR (1993)
- SUZUKI SP 370 C/N (1978-1979)
- SUZUKI SP 400 T (1980)
- SUZUKI SW-1 (NJ45A) (1992)
- SUZUKI TU 250 T/XS/XT/X-ST/XSV Volty (1992-1997)
- SUZUKI TU 250 XV/XW (1997-2000)
- SUZUKI XN 85 D Turbo (1983)
- 5.980 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések