EBC FA141 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [11 modellnél]
- KAWASAKI GPX 250 R (II (EX 250 G) (1988)
- KAWASAKI GPX 400 (R ZX 400 F1) (1987)
- KAWASAKI GPZ 400 R (D4) (1988)
- KAWASAKI GPZ 500 S (EX 500 E) (1994-2004)
- KAWASAKI KR-1 (B2) (1989)
- KAWASAKI ZR 400 (Xanthus) (1992-1995)
- KAWASAKI ZX-4 (ZX 400) (1988)
- KAWASAKI ZXR 250 (1989-1990)
- KAWASAKI ZXR 250 (C) (1991-1995)
- KAWASAKI ZXR 250 (R) (1989-1990)
- KAWASAKI ZXR 250 (R) (1991)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [11 modellnél]
- KAWASAKI GPX 250 R (EX 250 F) (1987)
- KAWASAKI GPX 250 R (II (EX 250 G) (1988)
- KAWASAKI GPX 250 R (ZX 250 F) (1988-1995)
- KAWASAKI KR-1 (B2) (1989)
- KAWASAKI KR-1S (C) (1990-1992)
- KAWASAKI ZR 550 (B2/B3 Zephyr) (1991-1993)
- KAWASAKI ZX-4 (ZX 400) (1988)
- KAWASAKI ZXR 250 (1989-1990)
- KAWASAKI ZXR 250 (R) (1989-1990)
- SUZUKI RGV 250 (VJ22A) (1991-1995)
- SUZUKI RGVR 250 (T RGVR 250 SP VJ23A)) (1996)
- 8.760 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések