EBC FA188 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [24 modellnél]
- KAWASAKI GPZ 900 R (ZX 900 A) (1999-2002)
- KAWASAKI VN 1500 (Mean Streak) (2002-2004)
- KAWASAKI VN 1600 (Mean Streak) (2004)
- KAWASAKI ZRX 1100 (ZR 1100) (1997-2000)
- KAWASAKI ZRX 1200 (R ZR 1200) (2001-2008)
- KAWASAKI ZRX 1200 (S ZR 1200) (2001-2007)
- KAWASAKI ZX 12 R (ZX 1200) (2000-2003)
- KAWASAKI ZX-6R (ZX 600) (1998-2001)
- KAWASAKI ZX-6R (ZX 636) (2002)
- KAWASAKI ZX 9 R (ZX 900 B) (1996-1997)
- KAWASAKI ZX 9 R (ZX 900 C) (1998-1999)
- KAWASAKI ZX 9 R (ZX 900 E1/E2) (2000-2001)
- KAWASAKI ZX7-R (ZX 750) (1996-2003)
- SUZUKI GS 1200 (GV78A) (2001)
- SUZUKI GSF 1200 (Bandit) (2001-2005) 6 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (S Faired Bandit) (2001-2005) 6 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSX 1300 (Hayabusa) (1999-2007)
- SUZUKI GSX 1400 (2001-2007)
- SUZUKI GSXR 1000 (K1/K2) (2001-2002)
- SUZUKI GSXR 1100 (GU75A) (1993-1996)
- SUZUKI GSXR 750 (SRAD) (1996-1999)
- SUZUKI GSXR 750 (WR/WS) (1994-1995)
- SUZUKI M 1600 (VZ 1600 Marauder) (2004)
- SUZUKI TL 1000 (R) (1998-2002)
- 11.680 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések