EBC FA068 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [26 modellnél]
- KAWASAKI GPZ 1100 (B1) (1982)
- KAWASAKI GPZ 1100 (B2) (1983)
- KAWASAKI GPZ 550 (D1) (1982)
- KAWASAKI GPZ 550 (H1/H2) (1982-1983)
- KAWASAKI GPZ 750 (R1) (1982)
- KAWASAKI GT 750 (1982-1996)
- KAWASAKI Z 1000 (J1/J2) (1981-1982)
- KAWASAKI Z 1000 (J3) (1983)
- KAWASAKI Z 1000 (LTD) (1981-1983)
- KAWASAKI Z 1000 (R2) (1983)
- KAWASAKI Z 1100 (A1-A3) (1981-1983)
- KAWASAKI Z 1100 (D1/D2 Spectre) (1982-1983)
- KAWASAKI Z 250 (A3) (1981)
- KAWASAKI Z 400 (J2/J3) (1981-1983)
- KAWASAKI Z 440 (C2) (1981)
- KAWASAKI Z 440 (D5/D6 LTD) (1983-1984)
- KAWASAKI Z 440 (H1/H2) (1982-1983)
- KAWASAKI Z 550 (A2/A3) (1981-1982)
- KAWASAKI Z 550 (C1/C2 LTD) (1982-1984)
- KAWASAKI Z 650 (F) (1981-1983)
- KAWASAKI Z 700 (A1 LTD) (1984)
- KAWASAKI Z 750 (E1) (1980)
- KAWASAKI Z 750 (L1-L4) (1981-1984)
- KAWASAKI Z 750 (LTD) (1980-1981)
- KAWASAKI Z 750 (N1/N2 Spectre) (1982-1983)
- KAWASAKI Z 750 (Y1 LTD) (1982)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [21 modellnél]
- KAWASAKI GPZ 1100 (B1) (1982)
- KAWASAKI GPZ 1100 (B2) (1983)
- KAWASAKI GPZ 500 S (EX 500 E) (1994-2004)
- KAWASAKI GPZ 550 (D1) (1982)
- KAWASAKI GPZ 550 (H1/H2) (1982-1983)
- KAWASAKI GPZ 750 (R1) (1982)
- KAWASAKI GT 750 (1982-1996)
- KAWASAKI KX 500 (C1/D1) (1987-1988)
- KAWASAKI Z 1000 (J1/J2) (1981-1982)
- KAWASAKI Z 1000 (J3) (1983)
- KAWASAKI Z 1000 (LTD) (1981-1983)
- KAWASAKI Z 1000 (R2) (1983)
- KAWASAKI Z 1100 (A1-A3) (1981-1983)
- KAWASAKI Z 1100 (D1/D2 Spectre) (1982-1983)
- KAWASAKI Z 1100 (R1 Lawson Replica) (1984)
- KAWASAKI Z 700 (A1 LTD) (1984)
- KAWASAKI Z 750 (E1) (1980)
- KAWASAKI Z 750 (L1-L4) (1981-1984)
- KAWASAKI Z 750 (LTD) (1980-1981)
- KAWASAKI Z 750 (N1/N2 Spectre) (1982-1983)
- KAWASAKI ZR 250 (B6 Balius-II) (2002)
- 8.760 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések