EBC FA036 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [35 modellnél]
- KAWASAKI Z 1000 (1977-1978)
- KAWASAKI Z 1000 (1979-1980)
- KAWASAKI Z 1000 (H1) (1980)
- KAWASAKI Z 1000 (ST Shaft) (1979-1982)
- KAWASAKI Z 1000 (ZIR) (1978)
- KAWASAKI Z 1000 (ZIR) (1979)
- KAWASAKI Z 1300 (A1-A5) (1979-1983)
- KAWASAKI Z 500 (B1-B2) (1979-1980)
- KAWASAKI Z 650 (C3) (1979)
- KAWASAKI Z 650 (SR) (1979-1980)
- KAWASAKI ZG 1300 (A1-A3) (1984-1986)
- SUZUKI GS 1000 (1978-1980)
- SUZUKI GS 1000 (ET) (1981)
- SUZUKI GS 1000 (GT/GX) (1981-1982)
- SUZUKI GS 1100 (GZ) (1982)
- SUZUKI GS 550 (1980-1984)
- SUZUKI GS 550 (EC/EN) (1978-1979)
- SUZUKI GS 650 (1981-1983)
- SUZUKI GS 700 (EF/ESF) (1985)
- SUZUKI GS 750 (1977-1980)
- SUZUKI GS 750 (B) (1977)
- SUZUKI GS 850 (GN/GT/GX) (1979-1981)
- SUZUKI GS 850 (GZ/GE/GG) (1982-1985)
- SUZUKI GSX 1000 (SZ Katana) (1982)
- SUZUKI GSX 1100 (ESD) (1983)
- SUZUKI GSX 1100 (ET/EX/EZ) (1980-1982)
- SUZUKI GSX 1100 (SZ/SD Katana) (1982-1983)
- SUZUKI GSX 400 (FX/FZ/FD) (1981-1983)
- SUZUKI GSX 750 (E) (1982-1986)
- SUZUKI GSX 750 (ET/EX) (1980-1981)
- SUZUKI GSX 750 (Katana (FS75X-114747-)) (1984)
- SUZUKI GSX 750 (S/SS (GS75X-106815-)) (1984)
- SUZUKI GSX 750 (SE Katana (GR72A)) (1985)
- SUZUKI GV 1200 (Madura) (1985-1986)
- SUZUKI XN 85 (Turbo) (1983)
- 9.100 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések