EBC CSK031 Erősített kuplungrugó készlet
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
- Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
- Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
- De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.
Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
- Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
- Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
- Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.
Használatban [14 modellnél]
- HONDA ATC 250 RB/RC/RD (1981-1983)
- HONDA CJ 250 T/T2 (1977)
- HONDA CR 125 RB (1981)
- HONDA CR 125 RC (1982)
- HONDA CR 125 RZ/RA (1979-1980)
- HONDA CR 250 R/RZ/RA (1978-1980)
- HONDA TLM 50 F (1985)
- HONDA XL 125 SB/SC/SZ/SA (1979-1982)
- KAWASAKI KMX 125 A1/A2 (1986-1987)
- KAWASAKI KMX 125 A3/A4/A5 (1988-1989)
- KAWASAKI KMX 125 B1/B2 (From E/No.- MX 125 AE 000001-013436) (1986-1987)
- KAWASAKI KMX 125 B2-B12 (From E/No.- MX AE 013437) (1987-2003)
- SUZUKI VL 1500 K5/K6/K7/K8/K9 (C 1500 Intruder) (2005-2009)
- SUZUKI VL 1500 W/X/Y/K1/K2/K3 Intruder Legendary Classic (1998-2003)
- 5.980 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések