EBC FA055 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [13 modellnél]
- KAWASAKI H1 (500cc) (1973-1975)
- KAWASAKI H2 (C Mach IV 750cc) (1974-1975)
- KAWASAKI H2 (Mach IV 750cc) (1972-1973)
- KAWASAKI Z 900 (ZIA/ZIB) (1974-1976)
- SUZUKI GT 125 (L/M/A/B) (1974-1977)
- SUZUKI GT 185 (1974-1979)
- SUZUKI GT 250 (1989)
- SUZUKI GT 380 (1973-1977)
- SUZUKI GT 500 (A/B) (1976-1977)
- SUZUKI GT 550 (A/B) (1976-1977)
- SUZUKI GT 550 (K/L/M) (1973-1975)
- SUZUKI GT 750 (K/L/M/A/B) (1973-1977)
- SUZUKI RE 5 (M/A) (1975-1977)
- 12.170 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések