EBC MD1008 „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=296mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 296 mm
- Belső átmérő: 144.2 mm
- Csavarok száma: 6 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű ez a sima kerületű féktárcsa, azokhoz a motorkerékpárokhoz, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű féktárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- - Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és néhány százalékkal könnyebb a súlyuk is, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [17 modellnél]
- HONDA CB 500 (R/T (Twin)) (1994-1996)
- HONDA CB 500 (Twin) (1997-2003)
- HONDA CB 750 (F2 Seven Fifty) (1992-2002)
- HONDA CBF 600 (N) (2004-2006)
- HONDA CBF 600 (NA) (2004-2006) ABS
- HONDA CBF 600 (S) (2004-2005) nem ABS modell
- HONDA CBF 600 (SA) (2004-2008) ABS
- HONDA CBR 1000 (F) (1993-1999) kapcsolt fékrendszer
- HONDA CBR 1000 (FH/FJ) (1987-1988)
- HONDA CBR 1000 (FK/FL/FM/FN) (1989-1992)
- HONDA NT 650 (Deauville) (1998-2001)
- HONDA NT 650 (Deauville) (2002-2005) megjegyzés - kapcsolt fékrendszer - mindhárom féknyeregben egyszerre betétet cserélni
- HONDA NT 700 (Deauville) (2006-2013)
- HONDA NT 700 (Deauville) (2007-2013)
- HONDA ST 1100 (Pan European) (1996-2002) ABS modell integrált fékrendszer
- HONDA VFR 750 (FJ/FK) (1988-1989)
- HONDA VFR 750 (FL/FM/FN/FP) (1990-1993)
- 68.070 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések