EBC MD6217D MX, Enduro, ATV „úszó” sima kerületű féktárcsa Ø=170mm
- Felépítés: úszó
- Átmérő: 170 mm
- Belső átmérő: 46.2 mm
- Csavarok száma: 5 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
- A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Tökéletes megoldás a Motocross, Enduro és ATV, Quad járművek fékeinek feljavításához, de akár versenyhez történő felkészítéséhez is.
- Ez a merev kiképzésű (néha úszó kiképzésű), első vagy hátsó féktárcsa, olyan rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak Angliába, aztán az ottani EBC üzemekben precíz gépekkel megmunkálnak.
- Sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél már gyárilag úszó tárcsa volt, ráadásul tökéletes átalakító azoknál a motoroknál, amelyeknél nem úszó féktárcsa megoldást alkalmaztak gyárilag.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- Hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból gyártják, amit precízen megmunkálnak, a speciális formába rendezett furatok vagy rések, pedig tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [15 modellnél]
- HONDA SXS 500 (M2 Pioneer) (2015-2017) 2 üléses
- HONDA SXS 700 (M2 Pioneer) (2016-2020) 2 üléses
- HONDA SXS 700 (M4 Pioneer) (2016-2021) 4 személyes
- HONDA TRX 420 (Fourtrax) (2009-2011) automata / szervokormány
- HONDA TRX 420 (Fourtrax) (2009-2011) automata / 4WD
- HONDA TRX 500 (FA5 AC Foreman Rubicon 4x4) (2014-2019)
- HONDA TRX 500 (FA6 AC Foreman Rubicon 4x4) (2014-2019)
- HONDA TRX 500 (FA7 AC, 2AC Foreman Rubicon 4x4) (2014-2019)
- HONDA TRX 500 (FM6 AC, 2AC Foreman Rubicon 4x4 EPS) (2014-2019)
- HONDA TRX 520 (FA5 A/AC Foreman Rubicon 4x4) (2020-2022)
- HONDA TRX 520 (FA6 Foreman Rubicon 4x4) (2020-2022)
- HONDA TRX 520 (FA7 Foreman Rubicon 4x4) (2020-2022)
- HONDA TRX 520 (FM6 Foreman Rubicon 4x4 EPS) (2020-2022)
- HONDA TRX 650 (FA Rincon) (2003-2005)
- HONDA TRX 680 (FA Fourtrax Rincon) (2006-2022) 4 x 4 - automata
- 26.650 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések