EBC CSK172 Erősített kuplungrugó készlet
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
- Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
- Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
- De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.
Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
- Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
- Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
- Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.
Használatban [13 modellnél]
- HONDA CB 250 FT/FV/FX/FY/F1 (MC31) Hornet (1996-2001)
- HONDA CBR 250 FG/RH/RJ/RK/RK2 (MC14/17/19) (1986-1989)
- HONDA CBR 250 RRL/RRN/RRR (MC22 - 100/105/110) (1990-1994)
- HONDA TRX 200 D (1991-1997)
- HONDA TRX 200 L/M (1990-1991)
- HONDA TRX 200 SX (1986-1987)
- HONDA TRX 250 EX1/2/3/4/5/6/7/8 (2001-2008)
- HONDA TRX 250 TE2 Re Con ES (Electric Shift) (2002-2014)
- HONDA TRX 250 V/W/X/Y/1/TM2 Re Con (Manual Shift) (1997-2014)
- HONDA TRX 250 X9/XA/XB (2009-2011)
- HONDA VT 250 FL Spada/Castec (1988-1990)
- HONDA VTR 250 W/Y (MC33)/1-7 (1998-2007)
- HONDA VTZ 250 H/J/K (1986-1988)
- 5.940 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések