EBC MD1001 „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=276mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 276 mm
- Belső átmérő: 144.2 mm
- Csavarok száma: 6 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű ez a sima kerületű féktárcsa, azokhoz a motorkerékpárokhoz, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű féktárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- - Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és néhány százalékkal könnyebb a súlyuk is, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [13 modellnél]
- HONDA CBR 400 (RG (NC23) 100) (1986)
- HONDA CBR 400 (RH-YA (NC23) 101) (1986)
- HONDA CBR 500 (Four) (1987-1990)
- HONDA CBR 600 (F) (1987-1990)
- HONDA CBR 600 (FM) (1991-1994)
- HONDA CBR 750 (FH Superaero (RC27)) (1987)
- HONDA CBX 750 FE (1984)
- HONDA PC 800 (Pacific Coast) (1989-1997)
- HONDA VF 1000 (F) (1984-1986)
- HONDA VF 750 (SC V45 Sabre) (1982)
- HONDA VFR 400 (R NC24) (1987-1988)
- HONDA VFR 750 (FG/FH) (1986-1987)
- HONDA XBR 500 (1985-1989)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [2 modellnél]
- 49.610 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM