EBC MD1020 „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=240mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 240 mm
- Belső átmérő: 105.2 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű ez a sima kerületű féktárcsa, azokhoz a motorkerékpárokhoz, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű féktárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- - Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és néhány százalékkal könnyebb a súlyuk is, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [14 modellnél]
- CAGIVA E 750 Elefant (1993-1995)
- CAGIVA E 900 (C Elefant) (1993-1997) 282mm-es első tárcsák/ fordított villák/brembo első féknyergek/hátul
- CAGIVA E 900 (C ie Lucky Explorer) (1995-1997) 282 mm-es első tárcsák
- HONDA CB-1 (CB 400 F) (1989-1990)
- HONDA CB 400 (Four NC36) (1997-1998)
- HONDA CB 400 (SF Superfour (NC31)) (1992-1995)
- HONDA CB 400 (SF2 Superfour (NC31)) (1996-1997)
- HONDA CB 400 (SF3V Superfour (NC31)) (1997)
- HONDA CB 500 (Twin) (1997-2003)
- HONDA CB 750 (F2 Seven Fifty) (1992-2002)
- HONDA CB 900 (F Hornet) (2002-2007)
- HONDA NSS 250 (Forza EX) (2005-2008) ABS
- HONDA NSS 250 (Forza X) (2005-2008)
- HONDA NSS 250 (Forza Z) (2005-2006) ABS
- 44.710 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések