EBC MD1006C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=256mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 256 mm
- Belső átmérő: 144.2 mm
- Csavarok száma: 6 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [9 modellnél]
- HONDA CBR 250 (MC14) (1986)
- HONDA CBR 250 (R MC17) (1987)
- HONDA FJS 400 (Silverwing) (2006-2008) nem ABS 256 mm-es első tárcsa
- HONDA FJS 600 (Silverwing) (2001-2006) nem ABS 256 mm-es első tárcsa
- HONDA NS 250 (FE/RE (MCII-100)) (1984)
- HONDA NS 250 (RG (MCII-102)) (1986)
- HONDA NS 400 (RF/RG) (1985-1987)
- HONDA VF 500 (F) (1984-1985)
- HONDA VFR 400 (NC21) (1985-1987)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [7 modellnél]
- HONDA CB 1100 (S X11) (2000-2003)
- HONDA CBR 1100 (XX Blackbird) (1997-1998) kapcsolt fékrendszer
- HONDA CBR 1100 (XXX Blackbird) (1999-2008) kapcsolt fékrendszer
- HONDA VF 500 (F) (1984-1985)
- HONDA XL 1000 (VA Varadero) (2004-2011) ABS modell integrált fékrendszer
- HONDA XL 1000 (Varadero) (2003-2006) nem ABS kapcsolt fékrendszer
- HONDA XL 1000 (Varadero) (2007-2011) nem ABS kapcsolt fékrendszer
- 50.790 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések