EBC VR922 Scooter Disc „merev” kiképzésű robogó féktárcsa Ø=240mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 240 mm
- Belső átmérő: 105.2 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Minden EBC robogó tárcsa használható szinter és rész szinter betéttel.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Ez a VR Scooter Disc egy nagyszerű, kedvelt termékünk, amely jelenleg a legkönnyebb sorozatban gyártott prémium minőségű robogó féktárcsánk, ami létezik első vagy hátsó és merev vagy úszó kivitelben.
- Az EBC Vee-Rotors nevezetű tárcsa család, erős sport és túra motorokhoz lett fejlesztve, ezeknek a termékeknek az egyedi formavilágát idézi a VR robogó, (Scooter) tárcsa.
- Rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak az EBC angliai üzemeibe, ahol precíz gépekkel, kész féktárcsává munkálják.
- Mivel hőkezelt és köszörült krómacél anyagból készült a fékszalagja, ezért szinter vagy részben szinter fékbetéttel is használhatjuk, így az öregebb robogókra is varázsolhatunk vele profi féket.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama is, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [25 modellnél]
- HONDA FES 125 (Pantheon) (1998-2002)
- HONDA FES 125 (Pantheon) (2003-2006)
- HONDA FES 125 (S-Wing) (2007-2013) nem ABS modell
- HONDA FES 125 (S-Wing) (2007-2015) ABS
- HONDA FES 150 (Pantheon) (1998-2002)
- HONDA FES 150 (Pantheon) (2003-2006)
- HONDA FES 150 (S-Wing) (2007-2013) nem ABS modell
- HONDA FES 150 (S-Wing) (2007-2013)
- HONDA FES 250 (Foresight) (2000-2005)
- HONDA FES 250 (W/X Foresight) (1998-1999)
- HONDA NSS 250 (Forza EX) (2005-2008) ABS
- HONDA NSS 250 (Forza/Forza-ST/S/T/Jazz/Reflex (MF04/MF06)) (2000-2004)
- HONDA NSS 250 (Forza X) (2005-2008)
- HONDA NSS 250 (Forza Z) (2005-2006) ABS
- HONDA PS 250 (5/6 Big Ruckus) (2005-2006)
- HONDA SH 125i (2009) hátsó dobfék modell
- HONDA SH 125i (2009-2012) hátsó dobfék modell
- HONDA SH 125i (2014-2016) 3 dugattyús féknyereg / ABS
- HONDA SH 125i (ADL) (2014-2022) 2 dugattyús féknyereg
- HONDA SH 125i (RA) (2010-2014) hátsó tárcsás modell
- HONDA SH 150i (2009) hátsó dobfék modell
- HONDA SH 150i (2009-2012) hátsó tárcsás modell
- HONDA SH 150i (Mode ADL) (2014-2021) 2 dugattyús féknyereg/ABS
- HONDA SH 150i (RA) (2010-2014) hátsó tárcsás modell/ 3 dugattyús féknyereg
- PEUGEOT SV 250 (2001-2002)
- 24.900 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések