EBC CSK018 Erősített kuplungrugó készlet
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
- Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
- Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
- De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.
Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
- Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
- Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
- Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.
Használatban [12 modellnél]
- HONDA ATC 110 All models (1979-1984)
- HONDA ATC 70 All Models (1978-1985)
- HONDA C 70 Z2/ZZ/C/D/DMC (1978-1985)
- HONDA CF 70 C (1977-1978)
- HONDA CRF 70 F4/F5/F6/F7/F8/F9/FA/FB/FC/FD (2004-2013)
- HONDA XR 70 RV/RW/RX/RY/R1/RY/R1-R3 (1997-2003)
- KAWASAKI AE 50 A1/A2 (1981-1984)
- KAWASAKI AE 80 A1/B1 (1981-1983)
- KAWASAKI AR 50 A1/C2-C10 (1981-1997)
- KAWASAKI AR 80 A1/C1-C8 (1981-1991)
- KAWASAKI KX 60 A1/A2/B1-B19 (1983-2003)
- SUZUKI RM 60 K3 (2003)
- 5.940 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések