EBC FA069 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [23 modellnél]
- HONDA CB 1100 (R) (1980-1983)
- HONDA CB 125 (T) (1983-1989)
- HONDA CB 900 (F) (1984-1985)
- HONDA CBX 125 (F) (1984)
- HONDA CBX 250 (RSE) (1984)
- HONDA CBX 750 FE (1984)
- HONDA CMX 450 (CH/CJ Rebel) (1987-1988)
- HONDA CX 500 (CC) (1982)
- HONDA CX 500 (EC) (1982)
- HONDA CX 500 (TCC Turbo) (1983)
- HONDA FT 500 C (1982)
- HONDA GL 500 DC (1982)
- HONDA NS 400 (RF/RG) (1985-1987)
- HONDA VF 1000 (F) (1984-1986)
- HONDA VF 1000 (R) (1984-1986)
- HONDA VF 500 (F) (1984-1985)
- HONDA VF 750 (C Shadow) (1983)
- HONDA VF 750 (FD/FE) (1983-1984)
- HONDA VF 750 (SC V45 Sabre) (1982)
- HONDA XBR 500 (1985-1989)
- HONDA XL 600 (LM) (1985-1987)
- HONDA XL 600 (V Transalp) (1987-1990)
- HONDA XLV 750 (R) (1983-1988)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [13 modellnél]
- HONDA CB 750 (F) (1983-1984)
- HONDA CB 900 (F) (1984-1985)
- HONDA CB 900 (FB/F2B) (1982-1983)
- HONDA CBX 1000 (B/C) (1981-1982)
- HONDA CX 500 (EC) (1982)
- HONDA CX 500 (TCC Turbo) (1983)
- HONDA CX 650 (ED) (1983)
- HONDA CX 650 (TD Turbo) (1983)
- HONDA FT 500 C (1982)
- HONDA GL 1100 (AD Goldwing Aspencade) (1983)
- HONDA GL 1100 (C/DC Goldwing) (1982)
- HONDA NS 400 (RF/RG) (1985-1987)
- HONDA VF 500 (F) (1984-1985)
- 9.100 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések