EBC CSK032 Erősített kuplungrugó készlet
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
- Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
- Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
- De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.
Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
- Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
- Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
- Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.
Használatban [12 modellnél]
- HONDA ATC 250 RG (1986)
- HONDA CB 400 SS (SS2-NC41) (2001-2005)
- HONDA CL 400 (NC38) (1997-2003)
- HONDA NTV 600 J/K/M (1988-1991)
- HONDA TRX 250 RG/RH (1986-1987)
- SUZUKI RM 125 N (1992)
- SUZUKI RM 250 N/P (1992-1993)
- SUZUKI RM 250 R/S (1994-1995)
- SUZUKI RM 250 T (1996)
- SUZUKI RMX 250 N/P (1992-1993)
- SUZUKI RMX 250 R/S/T/V/W (1994-1998)
- SUZUKI RMX 250 ST/SV/SW/SX (SJ14A) (1996-1999)
- 5.980 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések