EBC FA060 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [15 modellnél]
- CAGIVA SXT 125 (1982)
- CAGIVA WSXT 125 Aletta Rossa (1983-1984)
- CAGIVA XSST 125 (1981-1982)
- FANTIC 50 Koala
- FANTIC 80 Kaloa
- GARELLI GTA 125 (1985)
- GARELLI GTA 125 (1986)
- GILERA NGR 250 (1985)
- GILERA RV 50 NGR (1988)
- LAVERDA LB 125 Custom/Sabbia Strada/Sport (1985-1987)
- MALAGUTI 50 MXR (1989)
- MALANCA 125 Mark Enduro (1985)
- MALANCA 125 Ob One M6 (1985)
- MALANCA 125 Ob One M6 (Racing) (1985)
- ZUNDAPP KS 80 Super (1983)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [36 modellnél]
- AJS Cadwell 125 (2019)
- APRILIA AF1 Futura 50 (1990-1992)
- APRILIA Europa 50 (1990-1992)
- APRILIA MX 50 (2003-2005)
- APRILIA RS 50 (1993-1998) 6 csavaros tárcsarögzítés elöl és hátul
- APRILIA RS 50 (1999-2005) 5 csavaros rögzítés elöl és hátul
- APRILIA RX 3-5 Marce (50cc) (M/N) (1991-1992)
- APRILIA RX 3-5 Marce (50cc) (P/R) (1993-1994)
- APRILIA RX 50 (C/CD) (1995-2004)
- APRILIA RX 50 (Racing) (2003-2006)
- APRILIA Tuono 50 (2004)
- BULTACO Sherpa (91-250cc & 92-350cc)
- CAGIVA Cruiser 125 (1987)
- CAGIVA Elafant 125 (1988-1990)
- CAGIVA Tamanaco 125 (1988-1989)
- CAGIVA W4 50 (1991-1995)
- CAGIVA W8 125 (1993-1998)
- FANTIC 50.1 Oasis (1986)
- FANTIC 50.1 Oasis (ES) (1987)
- FANTIC 50 Caballero/Caballero RC (1991)
- FANTIC 50 Koala
- FANTIC 80 Caballero/Caballero RC (1991)
- FANTIC 80 Kaloa
- GARELLI 125 Tiger XLE (1986)
- GARELLI GTA 125 (1986)
- GENERIC / KSR GRS 150 (2013-2015)
- GENERIC / KSR Toxic 50 (2007-2008)
- GENERIC / KSR Trigger 125 (SM) (2008-2009)
- GENERIC / KSR Trigger 125 (X) (2008-2009)
- GENERIC / KSR Trigger 50 (SM Összes modell) (2006-2018)
- GENERIC / KSR Trigger 50 (X Összes modell/TR X 50) (2006-2018)
- KEEWAY TX 125 (2010-2012)
- KEEWAY TX 50 (2010-2012)
- KEEWAY X-Ray 50 Supermoto (2007-2009)
- MALANCA 125 Ob One M6 (1985)
- MALANCA 125 Ob One M6 (Racing) (1985)
- 6.330 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM